tekst alternatywny

wtorek, 5 sierpnia 2014

Liebster Blog Awards

Witajcie, czytelnicy!
Dzisiaj miałyśmy przyjemność zostać nominowane do LBA przez Ewelinę, której bardzo dziękujemy, ponieważ w bardzo krótkim czasie przybyli nowi czytelnicy. Może dużo jej to nie pomoże, ale nigdy nic nie wiadomo –dodajemy linka do jej bloga, żeby również zyskała na nim nowych gości  C:

Co to jest LBA?
Nominacja do LBA jest otrzymywana od blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana do blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, aby pomóc w rozpowszechnianiu ich. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań, następnie nominować jedenaście blogów (poinformować o tym nominowanych) i zadać im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.  

Źródło:  LINK



Pytania, które dostałyśmy:

1.Co najbardziej lubisz w pisaniu opowiadań ? 

Oderwanie się od świata. W pisaniu opowiadań nie ma ograniczeń. Z faktem, że piszemy opowiadania fantasy wymyślamy coś co nie może mieć miejsca w świecie realnym. Wymyślamy nowy świat, nowe rasy, nowy język. Czytając książkę nie możemy wpłynąć na przebieg zdarzeń i na to jakim główny bohater jest człowiekiem a pisząc mamy wolną rękę. Możemy przedstawić go jak tylko chcemy i znamy go jak nikogo innego.

2. Czy chciałbyś/abyś wydać książkę ?

Gdybym spełniła swoje marzenie, którym jest zostanie architektem i zamieszkanie we Włoszech to w wolnym czasie mogłabym coś pisać a później spróbować wydać. W innym przypadku mogłabym pisać i pisać, później wydać wszystko (o ile by się udało) i żyć z tego. Ale ta druga opcja to tylko w przypadku jak jakimś magicznym sposobem okaże się, że skończę na koparce, za kasą w Biedronce albo układając proszki na półkach w Tesco… /N

Tak, chciałabym.  /M

3. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego ? 

Czarny, ponieważ określa on mój charakter, sposób bycia i kojarzy mi się z magią. Prawie wszystkie moje ubrania są w tym kolorze, moje glany, Chuck (moja gitara), moja piłka do koszykówki. Wszystko co kocham C:  /N

Fioletowy, ponieważ kojarzy mi się z dzieciństwem a moje było świetne. Nie wiem dlaczego mi się z nim kojarzy. Po prostu.  /M

4. Jaki jest twój ulubiony bohater powieści i dlaczego  ?

Zawsze mam problem z tym pytaniem. Nigdy nie potrafię wybrać jednego ulubionego bohatera, jednak  wydaje mi się, że jest nim Frodo z Władcy Pierścieni. Dlaczego? Sama nie wiem. Po  prostu jest pierwszym bohaterem fantasy, którego poznałam i pokochałam już w „Drużynie Pierścienia”. Inne postacie, które mu nie dorównują a powinny się tu znaleźć, bo je po prostu uwielbiam:
-Jon Snow (Pieśń Lodu i Ognia)
-Daimon Frey (Siewca Wiatru)
-Legolas (Władca Pierścieni)
-Kili (Hobbit)
-Loki (Kłamca)
-Łyżka (Kilka sekund od śmierci)
-Will Treaty (Zwiadowcy)
-Wszyscy asasyni w szczególności Edward Kenway (Assassin’s Creed [niby gra ale jednak książka Olivera Bowdena])  /N

Levi z SnK, ponieważ różni się od innych bohaterów. Nie jest lalusiowaty i radzi sobie w życiu.  /M

5. Czy chciałbyś/abyś mieć jakiś magiczny przedmiot, jak tak to czym by był ? 

Tak chciałabym i byłby to latający dywan albo kostur o niesamowitej mocy  /N

Lampę, w której jest dżin, bo dżin spełnia życzenia a ja zażyczyłabym sobie więcej życzeń  /M

6. Chciałbyś/abyś umieć przemieniać się w jakiejś zwierzę, w jakie ? 

Umieć może i tak, ale nie być nim na stałe. Jak już to chciałabym umieć przemienić się w wilka albo orła.  /N

Chciałabym. W węża.  /M

7. Masz jakiej hobby oprócz pisania opowiadań ? 

Pisanie opowiadań nie jest moim hobby. Piszę jak mam wenę i przyznaję się –z nudów. Mam wiele pasji. Największą z nich jest muzyka (w tym gra na gitarze i basie) i koszykówka. Kiedyś najbardziej lubiłam rysować i malować, ale ostatnio coraz mniej mnie do tego ciągnie. Muzyka i koszykówka są ze mną odkąd pamiętam.  /N

Jazda konno, anime i manga, tulpa.  /M


8. W jakiej fantastycznej krainie chciałbyś/abyś żyć ? 

Śródziemie  /N

Skyrim   /M

9. Wolisz wampiry czy wilkołaki ? 

Zależy. Nie lubię takiej tematyki, bo zazwyczaj kojarzy mi się tylko z romansidłami typu „Zmierzch”. Jak już to wampiry, ale powinny być takie za jakie uważano je kiedyś a nie za takie jakie są w książkach dla nastolatek.  /N

Wampiry  /M

10. Jaka jest twoja ulubiona bajka Disneya ? 

No i fajnie, bo lubię prawie wszystkie :D (dzieciak forever). Jednak najbardziej lubię „Mój Brat Niedźwiedź”, „Mulan” i „Pocahontas”. Nie mogłam napisać jednej :D  /N

„Mulan”  i „Pocahontas” /M

11. Jaką chciałbyś/abyś mieć moc ? 

Chciałabym umieć mówić w myślach do kogoś i zmuszać tym do różnych rzeczy.   /N

Niewidzialność  /M




Blogi, które nominujemy:
http://kronikizarven.blogspot.com
http://alea-iacta-est-96.blogspot.com

Pytania od nas:
1. Zjadłbyś surowe ludzkie serce, gdyby od tego zależało Twoje życie?
2. Jak wyobrażasz sobie świat fantasy?
3. Do jakiej rasy fantasy chciałbyś należeć gdyby przyszło Ci żyć w takim świecie?
4. Wolisz postacie bezradnych ale „kobiecych” czy odważnych ale „męskich” kobiet i dlaczego?
5. Jaką śmiercią chciałbyś zginąć? Wykluczamy śmierć ze starości oraz w wyniku choroby.
6. Jesteś fanem gry Assassin’s Creed? Jeśli tak to który asasyn jest Twoim ulubionym?
7. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
8. Dla Ciebie dobre fantasy to takie, w którym…
9. Co jest Twoją największą pasją?
10. Kim jest Twój idol?
11. W jaką postać chciałbyś się wcielić i dlaczego?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Pozdrawiamy Was i mamy nadzieję, że mamy jakichś stałych czytelników. Przypominamy, że na pasku po lewej stronie widnieje taki magiczny czerwony przycisk, który może zdziałać cuda ^^

MiN


2 komentarze: